2009. március 17., kedd

Pár (érdekesebb) info...rólam

- Ha nem latom egy film elejet (pl az elso 10 percet), akkor mar nem nezem meg a filmet.
- Nem vagyok hajlando megenni a mazsolat es a huson a bort (nem, kosz, ropogosra sulve sem...).
- Meg soha nem olvastam el ketszer egy konyvet.
- Mar kb 12 eves koromban fel akartak jelenteni (hehe...)
- Ketszer simogattam oroszlant.
- Az elso szavam az volt: NEM!
- A szemem szine attol fugg, h milyen szinu ruha van rajtam (v milyen a hangulatom) - bar ez manapsag mar altalam nem annyira eszreveheto, gyerekkent feltuno volt.
- Ha en nezek ki egy pasit, akkor az illeto altalaban legalabb 10 evvel idosebb nalam.
- Hatulrol olvasok ujsagot.
- Haton fekve szeretek aludni. Hason soha.
- Gyulolok koran kelni. Minden koran van, ami delelott 10 ora elott van...
- Imadom ha egy motor van a labaim kozott, es 200zal zuzunk valamerre. (most masra nem ternek ki, h meg mit imadok a labaim kozott... :D)
- Az alomautom a KITT a Knight Riderbol (Pontiac Trans Am) - (a David Hasselhoffal pedig mar videochateltem :D).
- Az egyik kedvenc piam a vodka-martini.
- Fogtak mar ram eles fegyvert.
- 2 magyar "hiresseg" volt, akikkel szerettem volna talalkozni es beszelni, mind2vel sikerult is. (namely: Leslie L. Lawrence, Frei Tamas)
- 9. lettem a filozofia OKTV-n.
- Az egyik legjobb sportagnak a harcmuveszeteket, kuzdosportokat tartom. Nem csak fizikalisan tesz jobba, de a lelket is nagyon formalja, es ha jo edzo ala kerul az ember, akkor egy egesz filozofia ragad rad a fizikai dolgok mellett. Tenyleg fegyelemre tanit, tiszteletre, kitatasra, alazatra, es emellett magabiztossa tesz, kihozza a kepessegeket.
- Palacsintaeveskor faj a hatam.
- Egy db 1esem volt eletemben, konkretan az egyetemen, angol irodalom 2-bol...
- Par evnek el kell telnie ahhoz, h megnezzek egy olyan filmet ujra, amit mar lattam.
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése