2009. március 7., szombat

Mai pár szavas

Furas - Erre keltem... Vmik okos szomszed hajnali 9kor furt. Tuti betiltanam a delelotti zajongast (szo szerint DEL elottit...)

Leslie L. Lawrence - Kiolvastam ma A lofeju demont (marmint ma fejeztem be). Tetszett. Mint ugy altalaban a Leslie-konyvek :)

Kairo - neztem a BBC-n egy dokufilmet rola, erdekes volt. Azert vonzo ez az egyiptomi vilag, foleg a regi. A piramis feltarasok korszaka tetszett volna.

Grizzly - A Yellowstone parkban a grizzlyk olik a fekete medveket. Lattam nagyon szep kepeket lenyuzott borrol, elasott belekrol, szetharapott koponyarol...

Ford Puma - Nezegettem kocsikat is, h milyet vegyek majd. Hehe. Most a Ford Puma tunik a legeselyesebbnek.

Cigi - Uuugy ragyujtanek per pillanat... Ma 1 szalat szivtam eddig. De baromi nagy szel van, az erkelyre nem igazan tudok kimenni, mert egyreszt levisz a szel, masreszt bevagja az erkelyajtot ha kimegyek. Bent nem lehet ugye, vagyis nem akarom bebudositeni a lakast, tel van (v tavasz, v mittomen), a lenyeg, h futes, ugyh nem szelloztethetek egesz ejjel. Maradna a "menjunk le a haz ele"-musor, de ejfel van, mar bezartam az ajtot :D De lehet, h lemegyek...

Tiramisu - Anyam csinalt ma, eleteben eloszor. Nem lett rossz...

MKB Veszprem - Montpellier meccs volt, nem nyertunk (bar majdnem...), de hat ugyebar a tovabbjutas megvan. Johet a sorsolas!

Mp3 - Megszereztem ma par szamot, amikre mar egy ideje vadaszok (pl F.O. System - Nezz ram + Ne felj, Nickelback - Never Gonna Be Alone stb)

B - Hmmm...

Haboru - Ma megint egy Irakban is szolgalt amcsi katona akadt utamba. Ugyh ujbol eltoprengtem a haborukrol, politikarol, hadseregrol, fegyverekrol, erdekekrol, ellenerdekekrol, osszeeskuvesrol, stb. De ezt majd egy kulon bejegyzesben esetleg...

Citromfa - Szegeny novenyem haldoklik sztem. Nalam minden noveny meghal, nemtom mit csinalok veluk (v mit nem csinalok...(?)). Legjobban kaktuszt tudok irtani, pedig azokat nem konnyu (elvileg). Nekem rekordido alatt sikerul :D

stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése