2009. március 13., péntek

Broken Dreams...

Megjott a level... A level, amit annyira de annyira nem akartam megkapni. Telefont akartam. Hivast. Hivast egy "mehetek tovabb"-bal. De nem. Level jott... Azt hittem, h annyira nem fog megviselni a dolog, ha megkapom azt a bizonyos levelet, mert hat ugye benne volt a pakliban... De nem igy tortent. Foldhoz baszott rendesen. Most lehet, h szerencses, h nincs motorom. Mert ma csak egy dolgot akarnek csinalni: felulni a vasra es max gazzal zuzni a semmibe. Az utolso pillanatban elrantani a kormanyt az autok elol, a kotelen tancolni... Most ezt tennem. De nincs vas, ugyh marad a "B" verzio. Leiszom magam a tudatlansag es erzeketlenseg allapotaig. Hulyeseg? Leszarom. Meg ugysem voltam sosem ugy kiutve, h ne tudjak magamrol. De most leszek...

Ide iranyitottalak titeket, h ezt olvassatok, mert nem akartam leirni. Nem akartam leirni, h vege. Eleg egyszer. Es igen, lehet mondani, h de legalabb tuljutottam 3 koron, stb. De mentem vele valamire? Nem. Es igen, azt is lehet mondani, h megprobalhatom 1 ev mulva. Meg. De hol van az meg???? Es ki tudja, h van-e ertelme...

Egyaltalan: minek van ertelme...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése