2009. február 28., szombat

Mai gondolatok

7vege. Nem az izgalmasabb fajtabol. Bezzeg a mult vasarnap... *sohaj* Ez most tanitos-doglos 7vege. Persze ilyen is kell. El tudok faradni 7vegere altalaban, pedig aztan nem dolgozom halalra magam :) Csak hat az utazas... Gondolom az is belejatszik. Ugyh ma a tanitason kivul nem sok ertelmeset csinaltam. Olvastam, tvztem, meg 1-2 itthoni dologgal szorakoztam (pl takaritas...) Izgalmasan hangzik, ugye? :D Ma eljutottam oda, h elolvassam a heti sajtot. Sot, h pontositsak, mult 7 pentektol fogva olvastam vegig, szoval mar az egy hettel ezelotti hirekkel is kepben vagyok :D Valaki azt mondta egyszer, h sokat elarul az emberrol az, h h olvas ujsagot. Ez alapjan en biztos infantilis vagyok, mert en mindig hatulrol kezdem olvasni az ujsagot, es a Garfielddal kezdek... ;) Aztan jon a napi vicc, majd a hatso oldalon levo vegyes (lokottebb) hirek a vilagbol, aztan sport, utana helyi hirek, es vegul az ujsag elejen talalhato belfoldi es kulfoldi hirek. Szerintem erdekesebb igy hatulrol kezdve olvasni :D De konyvet sosem olvasnek igy, v legalabbis hasonlo modon. Nagymamam szokott neha oly modon olvasni konyvet, h elkezdte olvasni, de egy ido utan atugrott a legvegere, es utana folytatta onnan az elejetol, ahol abbahagyta. En ezt sosem ertettem :) O allitotta, h igy is izgalmas neki, mert erdekli, h h bontakozik ki a sztori a vegeig. Nem tudom... Engem ugy mar vsz nem kotne le, ha tudnam a veget. Persze az is igaz, h nagymamam imadta az irodalmat, rengeteget olvasott, es nagyon kepben volt irodalmi dolgokban. En nem annyira :) Most mondjuk elkezdtem Karinthyt olvasni, egy kedves ismerosom (khm...) ajanlasara, es a versei is tetszenek. Jo par hete volt egy beszelgetesunk vele (nem Karinthyval :D, hanem Sz..-lel), mely soran szoba kerultek a korabbi almaim, terveim, es melle az ujabban elotoro kozonyom es fasultsagom is. Es akkor elolvastatta velem (ill konkretan meghallgattatta) a Talalkozas egy fiatalemberrel c. muvet. Es szerencsesen pofon vagott vele. Mikozben hallgattam, mar remlett, h vettuk kozepsuliban, de akkor atsiklottam folotte. De most idoben jott. Jokor. Teljesen...

Megneztem ma az En, Pan Peter c. filmet. Szep volt. Az a resz maradt meg legjobban, amikor azt mondta a Johnny Depp, h a Peter tul hamar akar felnoni, mert ugy gondolja, h a felnotteknek kevesbe faj az, ha elveszitenek valakit, mint a gyerekeknek. Hmm... Ezt most nem kommentalnam. Nem akarok belemenni a fajdalom es az elvesztes temaba, de ez a resz belem vesodott...

Es hat a mai nap lenyeges gondolataihoz tartozik O is. Mily meglepo... :) Hianyzik... Es az a baj, h ezt mindig csak idoszakosan fogja tudni enyhiteni. Es ez ijeszto. Nem is szeretnek belegondolni. Vannak dolgok, amikbe inkabb nem szeretnek. Nagyon jo most, de... Egyik baratom (P.) osztotta meg velem ezt az idezetet regebben: "A szerelemre vágyás még nem szerelem. De a szerelemtől való félelem már az." Azt hiszem helyben vagyunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése